Umiejętność kontroli siebie w czasie

Czas jest względny – bo jak długa jest ostatnia minuta przerwy a czym będzie ta sama minuta gdy szef przyjdzie na kontrolę? Umiejętność kontroli siebie w czasie to umiejętność przewidywania i planowania działań w kontekście ich czasu ich trwania i ważności. W większości przypadków w ciągu dnia funkcjonujemy w sposób nieuporządkowany i nieplanowy. Wykonujemy nasze zadania liniowo tak jak po kolei wpadają nam w ręce nie zastanawiając się nad tym które z nich powinniśmy wykonać najpierw a które odłożyć na później. Szkolenie które proponujemy ma na celu nauczenie prostych ale bardzo skutecznych metod kontroli siebie w czasie tak by dzień stał się bardziej uporządkowany i efektywny.

Dzięki temu szkoleniu nauczysz się: 
  • Jak planować dzień 
  • Jak wystrzegać się tzw zjadaczy czasu
  • Jak oceniać wagę i czas realizacji poszczególnych zadań
  • Jak sprawić by Twój plan był pod większą kontrolą